14 februari - alla <3 dag

idag fick jag ganska mycket gjort, först på morgonen skrev vi so-prov som jag hoppas att det gick bra på.
det känns som det men samtidigt inte.
sen hade vi lite andra lektioner som jag faktiskt jobbade på idag, jag är i vanliga fall drottning på att prata bort alla lektioner men idag har jag minsann jobbat!

sen näst sista timmen hade vi muntliga sv nationella och jag verkligen hoppas att jag lyckades på det.
jag blir så jävla glad då, när jag lyckas.
och svaren kommer jag få reda på antingen på fredag eller i början på lovet. för nu är ju alla delar klara - läsförståelse, uppsats & muntliga. as skönt!

men en lite tråkigare grej är att nu har magsjukan börjas spridas, som idag blev en magsjuk i skolan, skapligt omysigt faktiskt! så nu ska jag käka peppar varje dag. för torsdag kommer bli en sån underbar dag, ingen skola & sen kommer världens bästa bror hem + elin! och så får jag träffa jätte viktiga människor på hans match på torsdag. så förvånad skulle jag inte bli ifall jag skulle bli sjuk till dess.  men jag hoppas jag klarar mig.
vill inte ha repris på förra årets lov.

nu är jag arg som ett bi, för olika själ men dels för att människor beter sig så sjukt jävla prespektlöst!

och nu ska jag skriva en musik uppsats & en uppsats om big bang & vintergatan, men den kommer nog inte bli klar idag.

hoppas alla får en bra alla <3 dag. & mycket kärlek till mina närmsta en dag som idag.



& ett stort grattis till ebba som fyller 16 år idag, och lilla my som blir 2 år idag. & sen tror jag om jag inte minns helt fel att jessica fyller år idag med.
stort grattis till er!

/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0