15 februari

idag så fick jag sova ut, för ingen skola för mig.
gick upp vid halv 10 nån gång tror jag då jag gick upp & käka frulle sen raka jag mina ben så nu är dom mjuka & lena! :) haha.
sen har jag nu från några timmar tillbaka haft no boken uppslagen och pluggat passvis om universum, så snart är jag klar med det som ska vara klart om typ 3-4 veckor men det är as skönt att få det gjort redan nu.
sen igår kväll fixa jag lite om musik uppsatsen men kunde inte göra den klar för visste inte riktigt hur jag skulle göra så nu har jag i  alla fall mailat annica ifall jag gjort rätt så lång jag gjort. och det hoppas jag verkligen för den tid jag la ner i går är inte värd att behöva göra om. men hur som det visar dig.
nu ska jag klä på mig lite och sen ta mig en sväng runt alunda. men innan dess ska jag nog få i mig lite lunch.
ikväll vet jag inte ifall jag får träna eftersom jag inte va i skolan idag, men om annars så ska jag med & kolla när niclas har nån grej om tv-pucken.

skriver mer sen & då kanske jag eventuellt slänger upp en bild på mitt nyfärgade hår. men tyvärr är jag inte lika nöjd med gårdagens färgning som förra gången för nu är det ganska mörkt igen. och jag vill ju få det ljusare så jag slipper färga lika ofta som jag gör.

/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0