18 februari

idag när jag vakna så hade jag en jättebra människa brevid mig, min elingustafsson helt enkelt!
när vi hade fixat oss o så åkte vi ner o handla & sen laga vi mat, eller jag iallafall. haha :)
sen efter det åkte vi in till uppsala för att gå på stan lite, men jag hitta ingenting.
elin däremot fick med sig en parfym hem, en jätte go! :)
sen skulle vi åka stadsbuss till ishallen, där niclas hade match.
och det är inte många gånger jag åkt stadsbuss när jag tänker efter men vi kom rätt iallafall.
niclas & dom vann med 2-0 idag så nu kom dom 2:a i serien, kalasbra!
nu ska jag vara social & snart måste vi sova, för imorgon bitti ska jag spela match mot tiundra!
puss & kram.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0