19 februari

idag gick jag upp redan vid 7, för att spela match.
och det gick ganska bra för vårat lag vi vann med 2-7 härligt!
men dels värre gick det inte lika bra för stackars sanna som bröt två ben i foten idag.
krya på dig rejält vännen!
sen när jag kom hem var ju elin & marcus här så vi snacka lite o så, mys!
och sen kom även farfar hit & käka middag med oss, jätte trevligt var det. :)
nu har vi precis kollar på melodifestivalen, och ska snart sova för imorgon ska vi upp tidigt & kolla på marcus match. och sen ska jag med ner till nyköping! :D


dåligt med bilder har det varit på senaste, men jag ska förbättra mig när jag har mer tid!

nu ska jag vara social.
puss.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0