3 februari

idag hade vi ett prov, som gick otroligt bra för mig. min lärare sa till och med att det var det bästa ifrån mig.
och då blir man alltid lika glad! och så fick vi även läsa in oss på sv-nationella som vi ska skriva på tisdag. usch!
sen så hade vi även vollyboll på idrotten idag, och det var ju as kul trotts att jag var sämst, i mitt lag iallafall.
haha.
sen gick jag och anna sällsis hem trevligt trevligt, nu har jag precis städat färdigt mitt rum. och det känns as skönt att ha det gjort. för imorn är det ju äntligen fredag!
nu ska jag iväg och äta och sen ska jag ut på en promenix. sen hoppas jag även att skellefteå - aik matchen sänds på tv. för då ska jag glo framför den hela kvällen. för torsdagar är ju min hockeydag helt enkelt!

skriver mer ikväll.

puss & kram.

/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0