8 februari

imorse skrev vi dom första sv-nationella proven och det gick nog helt okej bra ändå.
nu är det bara att vänta på resultat, och att det gått vägen!
sen resten av dagen har varit lite halvseg men det funka.
och ärligt talat har jag inte en aning om vad jag ska välja för gymnasium, jag vill inte ens gå här ..
men hur som påvägen hem från skolan gick jag anna & hanna förbi pulkabacken så där flög vi runt som vilda djur med en liten påse som underlag. men vi skynda oss lite och gick hem för att klä på oss mer & sen gick vi dit igen. nu har dom precis lämnat huset, och jag ska slänga på mig lite träningskläder och dra mig till rasbo för att träna lite.

imorgon har vi ett so-prov som jag inte har pluggat ett fnatt på. fint jobbat caroline!

skriver mer ikväll, då kanske även en "mitt liv på 30 dagar" kommer upp.
sen kommer nog lite mer bilder från våran pulka dag!



tack för en bra dag mina fina vänner!

det handlar om att bjuda på sig själv.


/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0