solbrun & alla dessa fräknar

imorse vakna jag upp hos min moster med en super bra människa brevid mig, juliaandersson.
sen har lämna vi dem runt 1 och åkte då vidare till sollentuna för att kolla på marcus match, och tyvärr blev det en torsk till.

sen stanna vi till i uppsala på vägen hem för att hämta upp niclas & handla lite. 
när vi kom hem åt vi lite snabbt.

och se gick vi till solariumet, så nu har jag fräknat för minst 3-4 pers. inte kul.
och efter soltiden blev jag helt svimmig och trodde jag skulle svimma om inte värre.
men det löste sig efter ett ta och så dåligt har jag nog aldrig mått i min kropp.

men nu mår jag prima med min lilla ballerina julia.
just nu står hon i duschen men om 10 sover vi nog, för just nu känner jag mig helt död.
och imorgon är det skola igen, som vanligt!

tack för en superbra helg min fina pajjas!
- jag älskar dig sakande du.

hennes inlägg igår gav min inspiration så nu härmas jag! haha :D

/ caroline



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0