19 januari

nu har jag precis kommit hem från skolan, och snart ska jag vidare till konfan.
men först ska jag skriva lite på sv nationella.
och sen ikväll när jag kommer hem ska jag ta hand om mig själv. färga håret ev. och ägga mina armar (för det var tydligen bra mot prickar), och sen ska jag även raka mina ben. full bokat! + lite skolarbeten.
och sen ikväll blir det även en promenix med anna. mys!
nu måste jag skynda mig för snart måste jag kila.

och tack för alla fina komplimanger jag fått idag!
idag känner jag mig jätte konstig, glad/ledsen besviken/arg. vet inte hur jag mår helt enkelt.


underbara minnen!

/ caroline


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Shit ja va nästan smal där!:P

Men underbara minnen<3

2011-01-19 @ 17:42:19
URL: http://jenniferlundgrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

men jennifer helena amanda lundgren, du är smal nu med och har alltid varit!

och jag saknar våra tider <3

2011-01-19 @ 21:54:39
URL: http://carolinesundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0