2010 - kortbomb


finbesök från kristanstad pappa, mamma, matilda & niclas

underbara skidresa.

fina brorsor på kusins student

pappa & mamma på kusins student

farmors begravning.

sån sjukt saknad älskade farmor.

julia & jag på en idrottslektion.

dalecarlia <3

innebandyturnering jag & anna

matilda en tripp till kristianstad.

otto glass i kristianstad

djurgården-aik

pappa niclas & marcus i grekland

matilda & jag i grekland

hela ligan i grekland

pappa marcus & jag

andréa min hockeybrud

kattbebisarna

kolmården med småkusinerna

kräftskivan med goa människor

underbar dag med syster

konfirmationen

stiliga grabbar på skolavslutningen marcus & simon

skolavslutning med bra folk. jennifer, jennifer, tove & andrea

lucian kristin, vendela, emma, anna, jennifer, karro & tove

tältning med ebba & julia

båtveckan med bra folk. matilda & andrea

trötta tjejer efter idrott. juennifer & hanna

sommarstuga i öregrund jag, simon & niclas

jag & andrea

helgalen dag med julia

bästa bror, som även flyttade till nyköping detta år. 

lill kingen.

tack för detta år + många flera underbara minnen!
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0