2011

28 december: på tisdagen spela vi storvreta cupen och vi fick med oss två vinster och gick därefter till semifinal.
sen så var även josefin här, och stackars henne som bara fick kolla massa innebandy.

29 december: sjukt tidig match på morgonen mot nått finnlag och där torska vi semifinalen och gick därför inte till final. jag var inte alls på humör den matchen, så jag fick med mig en 2 minutare med. men men. efter matchen gick jag o josefin till tågstationen och sen drog vi till nypan. när vi kom dit shoppa vi lite och sen åkte vi hem till henne.  josefin du är ju för klockren, -vad är pushup? haha knäppis! :D

30 december: vaknade upp hos josefin och fick skynda oss lite, sen drog vi ner till stan och shoppa lite jag fick med mig hem två tröjor, en tunn blommig och en svart kofta grej. sen gick vi o käka lite och senare så tog vi en buss till ishallen där vi kolla när j18 mötte gripen och dom vann med 12-3 eller nått sånt och där fick jag även träffa världens bästa syster. sen farde vi hem till josefin igen.
och tack för dom här dagarna! <3

31 december - nyårsafton: vi gick upp vid 12 nånting och sen skulle jag ta tåget hem vid 1 och jag var så jävla nervös att jag inte skulle hitta rätt tåg bytet i stockholm men det gick bra. halv 5 var jag hemma i alunda igen då jag kasta i mig lite mat och sen drog jag hem till julia. där även andréa och johanna var. sen när vi hade ätit o så så drog vi hem till jonte där det var lite partaj. där var det koas ett ta då vissa däcka och spydde överallt. trotts alla problem så tyckte jag att det var trevligt iallafall. och sjukt snällt utav jonte som hade festen att han stog ut med alla, och alla otacksamma som var där. men det var en bra nyårsafton iallafall enligt mig. och julia ska ju ha ett exta plus som nästan rulla ner för trappan, det såg så jävla kul ut och hoppas du inte gjorde dig illa!
så gott nytt år alla!
och tack för en bra nyårsafton till alla som var med o dela den med mig.

några bilder kanske kommer sen, det var länge sen nu.

puss o kram.
/caroline


Kommentarer
Postat av: julia andersson

har inte ett minne utav att jag ramlade i den där trappan haha ,

kan nog vara derför jag har blåmärke på rumpan :)

puss på dig för en lyckad kväll!

2011-01-01 @ 13:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0