23 januari

nu har jag precis kommit hem från nyköping, och dom här dagarna har gått helt galet snabbt.
igår kom vi ner runt två då jag även fick träffa josefin, och det var vikitgt för mig. det är alltid viktigt att träffa henne! sen vid 4 var det j20 match som vi åkte och kolla på jag marcus niclas simon & tobe + lite mer folk som vi bara träffa en snabbis. och det var sjukt trevligt måste jag säga. hel galna killar det där. :)

idag gick vi upp ganska tidigt runt 10 då vi sen skulle vidare och kolla på marcus match. som dom tyvärr torska med 3-5 "/ men dom var duktiga iallfall. efter matchen vänta jag på min saknade elin som sen följde med hem till brandkärr. och sen bestämde vi oss för att jag skulle stanna kvar och kolla a-lagsmatchen som var klockan 4.
det blev tyvärr också en torsk med 1-2. men det var kul att bara få umgås med massa folk, så resultatet är skit samma. haha. efter matchen drog vi till donken då det var lite stressigt för jag kunde ju inte mer än gärna missa tåget. men det hann vi med iallfall, haha fast jag fick inte min chilling men det fixa simon åt mig snäll som han är. men jag hann inte äta den iallfall så fick ta med den. nu har jag precis kommit hem och vill bara tacka så hemskt mycke för en super bra/rolig/mysig helg! ni är bäst mitt sällskap
!

på två dagar har jag hunnit se 3 matcher bra jobbat ju! :)

nu ska jag sova, och tagga till för en jätte jobbig skolvecka framöver med sjukt mycket läxor & prov.

puss & kram

/ caroline


Kommentarer
Postat av: sis<3

Tack själv för en mysig/rolig eftermiddag+kväll sis. Hade askul haha ;D knas hela jänget ju! ;D haha.. Men det va ju kanon att vi hann ses idag iaf! fast.. jag saknar dig redan.. älskar dig syster min<3

2011-01-24 @ 01:21:58
Postat av: Anonym

du är bäst, och det var en jätte bra dag en av dom bästa på länge kanske? :D jag saknar dig med :( saknar dig alltid förutom när vi ses! <3 jag älskar dig med min elin <3

2011-01-24 @ 16:39:13
URL: http://carolinesundell.blogg.se/
Postat av: sis<3

Du med <3 jaaa! jaaa det va det faktiskt:D du får komma till mig snart så kan vi hänga i nypan med:) får åka till dig med så jag får se hur ni bor:D :( men vi ses snart igen stumpis! samma här! <3 Love you sis<3

2011-01-24 @ 18:31:14
Postat av: Anonym

ja jag kommer jätte gärna! & jag kan alltid (nästan) bara att säga till när du vill ha dit mig :D

men det finns inget att se och det suger att vara här :P men jaja :)

älskar dig <3

2011-01-24 @ 21:51:02
URL: http://carolinesundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0