26 januari

träningen igår var jobbig, men det berodde mestadels utav att vi flamsade så jäkligt, och då kan jag inte träna! :P
haha, sen hade vi även löpning innan då jag drog på feta vurpan och blev alldeles utskrattad, då kände jag mig ensamast i världen! :p haha.
idag har jag varit i skolan som vanligt då jag skrev hk prov och det gick riktigt bra måste jag säga, så nu har tyngderna lättat från hjärtat. jag orkade inte plugga så mycket utan läste igenom första sidan ordentligt och det var typ bara dom frågorna som kom med och det är jag otroligt glad över! men hon sa innan att hon inte tänker ändra betygen även om det går helsnett på provet. men jag lyckades bra så nu är jag en glad flicka! och nu känns det bra, nu är det bara ett musik prov som ligger i bagaged och nästa vecka har vi no prov. men det ska kunna gå!

nu ska jag gå och äta lite. och sen ikväll ska jag på skivstång och fyfan vad jag kommer vara död efter det! :)
men innan det ska jag även läsa lite musik. omys men bra.

man kan nästan säga att vi fick helg idag för imorgon ska vi vara på bruks hela dagen då vi bara ska kolla våran linje vi vill gå och vara med i klassrummen då de andra jobbar. haha. och sen på fredag slutar vi 13.15 och har träslöjd nästan hela dagen.
myys!

ungefär såhär glad är jag idag!

puss & kram

/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0