30 januari

igår gick jag till ishallen när jag var klar och så, där började min dag.
det tog mig 40 minuter att gå till ishallen vilken jävla sträcka! :)
där satt vi och kolla på fotboll med hela hockeylaget & jag men sen kom elin efter nån timme.
sen träffa jag även en sjukt saknad annie där. och efter några matcher till drog vi hem till brandkärr.
där vi fixa lite mat och sen slog på en film och sen hade vi det bara jävligt bra med massa godis och mys pys.
ni vet att ni är otroligt värdefulla för mig!
vid 10 åkte jag och elin hem till henne där vi bara snacka ut allt som fanns på hjärtat, och det är nog det skönaste som finns att bara få prata i massa timmar. sen vid 2 bestämmde vi oss för att sova och det gjorde vi. sen imorse blev vi väckta 8 och då var man ju inte så jävla pigg :P men det funka.
vid 9 drog vi till ishallen och kolla på killarnas match som tyvärr blev en förlust på 1-4 men det börjar gå mycket bätter för dom nu så snart kommer vinsterna!
efter matchen käka vi lite i bowlinghallen och sen åkte vi till brandkärr en snabbis på fika och sen återvände vi hem jag mamma & pappa.
när jag kom hem runt 7 gick jag ut på en promenix med anna och det är ju för skönt att bara gå & gå & gå! :)
nu har jag precis duschat och kollat på solsidan. nu ska jag nog gå och kolla lite wallander och sen plugga no.

tack för en jätte bra helg, dom kan inte bli annat än bra med det där sällskapet! mycket kärlek till er mina fina vänner.

puss & kram.

/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0