31 januari

skoldagen idag var ganska intensiv och kort, eftersom att håkan var sjuk idag och vi hade honom näst sista timmen så var det värt att strunta i elevensval - musik som var sista, och gick hem istället. men jag har ändå jobbat på bra idag tycker jag så nu kan jag no provet najjs! men värre med so:n men den får nån smart lära mig nån dag. eftersom att jag är så jävla trög så behöver jag mååånga genomgångar. precis som idag med no:n haha jag fick en genomgång själv på 40min smart tjej 95 ;). haha trögaste!

men iallafall, jag och hanna åkte då in till uppsala en sväng och kom hem för nån timme sen. med mig hem idag fick jag ett par vantar, ett linne och massa smink och en roll on. och juuuste dom ska sluta med dom bästa basic linnen'a från gina, surt. så nu får jag köpa på mig ett par till innan dom förvinner.

nu ska jag ut och gå lite, och tagga till relält inför morgondagens skidåkning med skolan!
skriver mer när jag kommer hem eller ikväll nån gång.

puss & kram.

/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0