årets första skoldag.

skoldagen idag gick ganska fort ändå, och det är ju alltid kul att träffa alla igen.
haha gud då positiv jag låter nu, nejrå men jag är faktiskt jätte taggad på det sita ur nian nu.
för sen då slipper jag det här!

idag gick jag hem vid 2 för att det fanns inga datorer lediga i skolan så jag gick hem och gjorde min bilduppgift här istället.
idag har jag inget planerat, utan ska kolla hockeyn ikväll aik-djurgårn. och sen ska jag nog försöka ta mig ut på en promenad. och så ska jag nog med mamma in till uppsala en sväng för att hämta niclas.

ont i magen som en jävla grek har jag med, så därför struntar jag i träningen ikväll.
ärligt talet så har jag nog ledsnat på innebandy, det kommer inte ens korta perioder längre då jag tycker att det är kul, as kul. bara ibland. utan jag känner mig mer tvingad att åka dit. och det är inte jätte bra "stämmning" där heller. men man ska aldrig säga aldrig, jag vill tycka att det är kul. men mitt hjärta gråter. nej så illa är det inte. men jaja vi får hoppas att det blir bra! :') jag vill tycka om det!


haha här kommer en lite halvtaskig bild på mig själv.
min nya marinblåa tröja och svarta jeans är dagens outfit.

/ caroline


Kommentarer
Postat av: Jennifer

GOGOGO carro, mer sånt där vill vi se :D

2011-01-11 @ 19:01:06
URL: http://jenniferlundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0