dag 02 - en ny bra vän

på senaste tid har jag ändå träffat ganska många nya vänner, på nyår , hopslagning med innebandyn osv.

men jag väljer två bra nya vänner, och det är från min brors trakter.

josefin ryd är en ny bra vän till mig som jag lärde känna genom min bror, eftersom att ni går i samma klass osv.
vi har kännt varandra i dryga månaden men känns som vi har kännt varandra hela livet ärligt talat.
du är nog den person som är mest lik mig i mitt sätt.
jag känner nog ingen spralligare människa än dig och jag är sjukt glad över att ha träffat dig.
du lyser upp mina dagar underbara vän.
och tack för att du alltid bryr dig om mig, jag tror ingen annan förstår mig lika bra som du.
en vän som dig skulle nog alla behöva med ditt glada positiva humör! <3

bilden är tagen från hennes fejja, hoppas det inte gör nått. du får helt enkelt visa vem du är här! :)

och min andra nya braiga vän är elin gustafsson, vi har kännt varandra nu i ett par månader.
och det är pgv att vi har världens bästa brorsor som spelar i samma lag och på så vis har även vi lärt känna varandra. det känns nästan som att även vi har känt varnadra hela livet, och jag känner mig så hemma hos dig.
du är en person som jag kan säga allt till, spelar ingen roll vad det handlar om. du förstår.
vi kallar även varandra för systrar för du är verkligen som en syster för mig, och jag skulle inte vilja ha nån annan än du som det heller. och jag uppskattar verkligen att du bryr dig så mycket om mig, men även jag kommer alltid finns här för dig. du är helt fantastisk min vän.
och jag vill tacka alla gudar för att jag har fått lära känna dig.
sen är du även en kung på spel!
och du är en av de galnaste människor som jag känner tror jag. haha.
du är underbar fina syster! <3


även den här bilden har jag snott från fejjan, men jag hoppas inte det gör nått! :)


ni är underbara mina fina vänner, jag är sjukt glad över att jag har lärt känna er. ni tar upp stor plats i mitt hjärta. och jag älskar er <3

 / caroline


Kommentarer
Postat av: Sis<3

Bästa sis, sjukt gulligt skrivet av dig! Jag är gladast som har en sån fin syster som dig. Just ordet syster passar så bra in. för vi är verkligen som systrar, vi hör ihop. haha galen?! jag måste nog säga att du också är det! men vill du komma uopp till min galennivå så ska jag lära dig allt jag kan ;) syster baloo är med ;) hahah.

Du vet att jag alltid finns vid din sida Knorre, jag kommer alltid att ställa upp i ur och skur! för det är så vänskap fungerar! (dock borde du kunna stava till din systers efternamn, gustaFsson;) haha) Men jag älskar dig massor sis, och jag är glad att du även ställer upp för mig och bryr dig.

Finns inte ord.... DU är BÄST<3

Love from your sister<3

2011-01-12 @ 23:37:07
Postat av: sis<3

ps. det gick bra att ta den bilden ;) <3

2011-01-12 @ 23:38:07
Postat av: Anonym

det är du som är gullig, och jag har världens bästa syster! vi ska vara ihop så är det bara.

men du är iallafall galnare och kommer nog alltid vara det! du ska få lära mig allt du kan det är så systrar gör :).

haha knorre, kommer direkt från ditt hjärta va. haha fulaste jag hört! :D

precis som ett nystan utan garn, eller leksak utan barn det skulle jag va utan dig, ingenting utan dig!

men fan då, då skrev jag rätt från början iallafall. men sen kolla jag fel på fejjan när jag skulle dubbelkolla lixom ;)

men du är bättre!

och jag älskar dig massor! <3

2011-01-12 @ 23:55:06
URL: http://carolinesundell.blogg.se/
Postat av: sis<3

Klart du har ;) skoja haha men du är bäst!<3 Klart vi ska vi hör ihop! Haha du jag ska göra det, och när jag gör det kommer du se mig som ännu galnare men det kommer bli kul ;)

Haha det är fint ju, låter som...jag vet inte vad;P haha ;)

AAW va söt du är och detsamma! <3 Ingentin utan dig<3

hahaha ja okej jag förlåter dig för det ;)

"du är blatte" hahahah men nej du är bäst!<3

LOVE YOU MORE<3

2011-01-13 @ 00:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0