dag 03 - mina föräldrar

precis som alla andra barn här på jorden så har även jag en mamma och en pappa.
mina föräldrar är i 40 års åldern och:

min pappa heter tommy och är nog världens bästa pappa, han gör nästan allt för mig och försöker alltid få det så bra som möjligt här. vad finns det att skriva. hans största intressen är nog att kolla på sporten, som våra matcher. men mest gillar han nog hockey eftersom han en gång i tiden har spelat det själv. och jag skulle nog aldrig klara mig utan min pappa. han är även en rackare på att basta, haha. och min pappi är biff. haha.

min mamma heter eva och har sina stunder då dom finska generna ryker i och då kan det bli kaos. haha.
men hon har även en snäll sida då hon kan vara hur snäll som helst. jag och mamma kommer inte alltid så bra överens men vi försöker så gott som möjligt iallafall. och det funkar nästa alltid. men vi är som sagt tjejer.
mammas största intressen är nog också våran sport, eftersom att vi är en sportfamilj så är det mycke hockey, innebandy o fotboll och det är där tiden läggs. men vi alla i familjen tycker även om att resa, så edt gör vi en del med.

och jag älskar er massor!

nu kommer jag inte på nå mer, och sängen skriker efter mig.
så puss o godnatt.

pappa & mamma

 / caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0