dag 06 - min dag

idag vaknade jag hemma hos min bror vid 9 tiden sen fixa vi alla iordning oss och sen drog vi till hans match.
och motståndet idag var sde, men tyvärr blev det en tung förlust för dom, men dom kämpade på riktigt bra ändå!
efter hans match så sa vi hejdå och sen åkte vi vidare till niclas match, men kom lite för tidigt så jag och mamma åkte och handla under tiden. och med mig hem fick jag ett par skor.
niclas och dom vann sin match med 3-4 mot djurgårn.

så har min dag sett ut idag. mycke hockey. sen så förlorade även aik sin match idag mot frölunda .. surt!

nu måste jag runda av min dag och försöka sova lite, ärligt talat så känner jag mig sjukt stressad för något, massa läxor osv. men tror inte vi har nått förutom att nästa onsdag har vi hk prov och nästa tisdag har vi musik prov och sen nån gång i framtiden har vi so prov, åh herregud var mycke trams prov vi ska ha!

nej nu ska jag krypa i kojj!

puss o kram.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0