dag 07 - min bästavän

ojj svårt att välja en, jag har många bra vänner men den som jag nog ändå är tajtast med är nog andréa.
hon är en människa som jag aldrig skulle klara mig utan, min egna lilla hockeybrud.
vi lärde känna varnadra när jag var 10 år då jag skulle börja på hockey, men det höll inte.
men jag och andréa blev bara bättre och bättre kompisar och nu är vi bästavänner.
och vi har ganska många och bra minnen tillsammans och jag bara älskar dig vännen!

fina andréa.

sen så är även min bror marcus min bästavän, jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna klara mig utan honom.
och vi har nog upplevt allt tillsammans men det kanske inte är så konstigt!
du är en människa som jag aldrig skulle kunna välja bort, min alldeles egna bästa bror!
när du flyttade var en av det värsta grejerna i mitt liv tror jag, och jag gör allt för att kunna komma närmare dig igen, det är så jäkla tomt utan dig. förr satt vi alltid och snacka om kvällarna men nu är det inte så längre vilket jag hatar. 
men jag bara älskar dig brorsan! <3


du är den viktigaste jag äger!

/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0