dag 10 - när jag var liten.

när jag var liten var jag jäkligt vild.
jag behövde alltid göra något för annars klättrade jag på väggarna.
och envis som en björn var jag med, jag kunde tjata och tjata hur länge som helst tills jag fick min vilja igenom.  
sen hade jag även ett jäkla temperament, om jag misslyckade blev jag galen helt galen.
som när jag skulle lära mig cykla och inte kunde det direkt blev jag tokig.
jag älskade även småbarn i den åldern så därför var jag beroende utav mina dockor.
mina bästavänner var kim & stephanie och lisa-marie. och när man var liten kunde man lixom säga att man hata varndra men sen sekunden efter bli sams igen, och dom fanns alltid kvar trotts alla bråk. och det bara glänste bus i mina ögon och så älskade jag även att retas.

sen så skulle jag alltid göra samma saker som marcus.




en liten caroline.

/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0