dag 11 - mina syskon

jag har två bröder. kanske världens bästa till och med.
en storebror som heter marcus som är född 94 och är alltdå 16 år, sen så har jag en lillebror som är född 98 och är 12år. båda mina bröder brinner för hockey, och är kungar på det.
marcus flyttade nu när skolan börja till nyköping för att spela hockey på högre nivå, och det går riktigt bra för honom, trotts att det är en otroligt saknad! niclas spelar hockey i almtuna och det går även bra för honom med, trotts att han inte är så gammal.  

jag har väldigt bra kontakt med mina bröder men bäst med marcus, antagligen för att det inte skiljer så många år mellan oss. skulle jag tro. och med niclas försöker jag få bättre. tyvärr så är inte vi lika taijta och kommer inte alls lika bra överens. men det kan nog bara bli bättre iallafall.

vet inte vad jag ska skriva men ah hockey är deras liv iallafall, men dom delar även tid med familjen. och vi andra som inte spelar älskar att kolla på hockey:n. 

ni är underbara mina stjärnor.
bättre bröder än er får man leta länge efter!

 jag vore ett skit utan er grabbar!
 

jag älskar er mina fina brorsor! <3

/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0