dag 12 - i sommar

i sommar ska jag ha blivit smal! haha.
och redan i maj får jag sommarlov kan man ju säga, då jag far till thailand. då eventuellt syster ska med :D.
sen så ska jag umgås sjukt mycket med mina älskade vänner.
jag har inga riktiga planer för sommaren så, utan små resor hit och dit blir det ju alltid.
tror vi ska vara på åland också i några dagar. sen så vet jag inte om jag ska med moster med familj på deras tripp dom alltid tar till kolmården. som jag har följt med på senaste 2 åren.
och juste sen måste jag ner till kristianstad och hälsa på matilda, och där lär jag ju vara på våran 1 års dag! :)
sen kommer det ju även bli en hel del fotboll, kanske till och med dalecarlia. och så kanske jag ska vara ledare på stadiumsportscamp ifall min ansökan går igenom.

jag har säkert glömt nått, men sen när sommaren väl kommer så har man fullt ös hela tiden!

jag & matilda

/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0