dag 15 - mina drömmar

mina drömmar, är dom samma som från den 7 mars 2010.
och det är att få tillbaka min ängel. jag vet att det inte kommer ske, men i mina drömmar träffas vi varje dag farmor, och jag vet inte hur jag har klarat mig utan dig så här länge. det har snart gått ett år, ett helt år sen mitt liv vändes upp och ner. jag kan inte säga mer än att jag saknar dig sjukt mycket och jag älskar dig av hela mitt hjärta trotts att du är en ängel nu. och jag hoppas verkligen vi ses snart igen. <3

men sen hoppas jag även på att få flytta härifrån.
och jag kommer göra allt för att få kunna göra det!
jag är så jäkla less på den här byhålan nu så det är helt sjukt.
och det är alltid lättare att flytta när man går i skolan då jag börjar i gymnasiet, för då träffar man nya vänner. och vänner är någonting man behöver!

mina jobbiga drömmar som jag en dag hoppas blir sanna!

/ caroline




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0