dag 17 - mitt favorit minne

ärligt talat så har jag inget specille favorit minne, för jag har varit med om ganska många saker i mitt liv. roliga som tråkiga. och jag kan inte välja ut bara ett men några roliga upplevelser är ex när vi kom till thailand första gången i mitt liv, stadium sportscamp, grekland, china, och massor utav betydelsefulla dagar med bra människor! sen har jag även många bra minnen från barndomen. ex astrid lingren's värld, kolmården, skara sommarland & skidresor & alla dessa hockeylägren jag varit med på. och alla dom tillfällena + många fler är sånna dagar jag aldrig kommer eller ska glömma! :)

_________________________________________________________________________________________________

nu har jag precis kommit hem från marcus hockeymatch som tyvärr blev en tung förlust med 4-3 då det blev mål på sista 20 sekundrarna.
nu måste jag gå och lägga mig så jag kommer upp imorn.
sen efter skolan ska jag iväg på ett underbart äventyr!

skriver en snabbis imorn innan jag far.

puss

/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0