mina första dagar på det här året.

2:a januari: den här dagen hängde jag i ishallen från tidigt på morgonen tills på eftermiddagen. då jag fick sköta musik på en cup, haha och det var ju inte jag så jäkla bra på men det blev bra tillslut. efter några matcher åkte jag iväg till tågstationen och åkte hem till syster. när jag kom fram mötte hon upp mig och sen åkte vi hem till henne och hade massa historier o ta igen. haha. mys. jag kom ganska sent så vi kolla lite på mysteriet på greveholm och massa prat.

3:e januari: vaknade hyffsat tidigt och sen drog vi till nyköping och gick några timmar på stan, då jag såg damir. haha as coolt! men elin tyckte inte att det var lika coolt .. sen åkte vi till ishallen och kolla på brorsornas träning.och sen åt vi lite och kolla på sverige-ryssland som tyvärr torska på straffar. och sen kolla vi på mysteriet på greveholm igen.

4:e januari: när vi vaknade o hade fixat till oss drog vi ner i trosa centrum, det var en mysig liten "stad" eller vad det är. och där fika vi lite på ett kondis. men vi orkade inte stanna där så länge för det var sjukt kallt. när vi kom hem igen låna vi hajen1 filmen o såg på den. och fy bubblan tur att man inte möter sånna varje dag. sen åkte vi till donken innan vi skulle kolla på internmatchen som brorsorna skulle spela mot j20. och sen efter matchen åkte jag hem till min lilla by igen.

tack för dom här dagarna bästa syster! <3

5:e januari: vaknade hyffsat tidigt i morse och sen var det bara att gå upp o äta och sen fixa till min röra här på rummet, som tog lite tid sen så har jag även städat lite på niclas rum. nu har jag precis blivit klar och ska snart få nånting i magen och senare idag ska jag umgås lite med julia och åka till ewemöbler o kolla på en lampa.
men först ska jag lägga upp lite bilder här från förra året och sen fixa mig.

puss okram.
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0