den senaste veckan

det har varit lite mycke nu på senaste så har inte hunnit skriva här.
men iallafall såhär har mina dagar sett ut.

måndag: ganska lugn dag & på kvällen fiske med brorsorna.


tisdag: tandläkaren på morgonen som gick kanon bra & sen var jag med andrea & hanna på kvällen då vi åkte till östhammar.

onsdag: berkinge med as bra människor & så hade vi jättebra väder, en dag jag sent kommer glömma! men dock tappa jag min "turring" i vattnet när jag åkte frittfall.

torsdag: öregrund med familjen för lite sol & bad & sen fixade jag mina naglar & på kvällen var jag med hanna. då vi åkte till öregrund & träffa massa bra människor.

fredag: började med en liten lärningsskola på ica så jag har koll på allt tills jag ska jobba där. sen åkte jag in till uppsala med kanontjejer & på kvällen åkte jag & julia till östhammar & så sov vi hos johanna, även den dagen träffa vi lite folk.

igår: en väldigt lugn dag åkte in till uppsala en sväng & köpte lite grejer jag behövde inför cupen & sen tog jag det bara lugnt & packade alla mina grejer. man skulle kunna tro att jag ska vara borta en måndad inte en vecka. haha. sen hade vi även lite spöken här igår kväll. då tv:n bara helt plötsligt byter kanal...

idag: idag har jag inte hunnit med så mycket, har packat det allra sista & tagit en lång dusch.
nu ska jag gå o laga lite mat & senare ska jag vara med andrea.
imorgon åker vi iväg på cup så då kommer jag inte ha tid att skriva.

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0