ingen kan allt, men alla kan något

idag var det min första dag på jobbet.
och till er som undrar vart jag jobbar, så är det ica.
det gick väl lite sisådär.
men det handlar nog mest om att komma in i rutinerna.
så imorgon går det för hoppningsvis bättre.

efter mina 8 timmar på ica så följde jag med att skjutsa brorsorna till båten & jag hann ångra mig i sista sek.
så jag åkte hem istället & åkte till östhammar med hanna & andrea där vi träffa lite folk.

nu ska jag försöka sova lite & vila upp mig till morgondagens arbetspass.

just nu är jag inne i nån jobbig period igen & orkar bara inte med allt som händer.
men jag ska försöka kravla mig ur den & få lite medvind istället.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0