onsdag

imorse när jag hade fixat mig o allt så åkte jag & andrea till öregrund för lite sol & bad.
och det var verkligen rätt dag för det, jättevarmt!
passar perfekt nu när man är ledig.
där stötte vi även på två från tågresan till östersund för några veckor sen, helt otroligt!

kom hem runt 5 då vi gick hem var för sig & åt & grejade lite.
nu har vi lite planer för att åka till östhammar, men får se hur de slutar.
annars tänkte nog jag dra mig ut på en springtur & sen ikväll bara mysa med min fina familj ute i badtunnan!
och imorgon är det jobbdax igen, då jag äntligen får jobba tillsammans med hannis! :)

nån himla konstig inställning på kameran, så får bli en suddig carro idag.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0