söndag

igår så åkte vi till öregrund igen, där det fick bli en pizza på jakten till att börja med.
sen gick vi runt & träffa massa folk även en saknad jesper som jag inte sett på 4 veckor.
tiden gick ganska fort & jag träffa massa nya & härliga människor sen tog vi halv 2 bussen till östhammar & stannade kvar o sov hos linn.
tack för en toppen kväll!

imorse när vi vaknade så fixa vi oss lite snabbt sen gick vi o handla & åkte hem.
kom hem runt 2 & nu har jag precis fixat ihop en sallad eftersom vi ska till skaras sommarland imorgon.

& nu ska jag platta garnet & sen möta upp fina andrea, så får vi se vart den här kvällen slutar.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0