tio positiva ord ersätter ett negativt.

den här dagen börjades med den 3:e & sista springturen för den här veckan.
& det kändes lite sisådär, jag är ganska täppt så har lite jobbigt med andningen men det gick helt okej iallafall!

nu & i en tid framöver borde alla människor visa lite extra kärlek till andréa som har en liten jobbig tid just nu.
det du går igenom nu har även jag gjort så du vet att du alltid kan prata med mig.
jag finns alltid här för dig vännen oavsätt timme på dygnet!
jag älskar dig, varje dag.


idag är det inte as fint väder här i lilla alunda så det kommer nog bli en liten hemma dag.
med att fixa lite saker här hemma, men något kul ska jag nog också kunna hitta på.

sen har även marcus en golftävling så ett litet extra lycka till där!
& så hoppas jag att det går vägen för er grabbar! :)

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0