torsdag

nu har jag klarat av pass 3, och bara 11 kvar alltså.
men nu känns det riktigt bra att gå dit måste jag säga. riktigt kul.
idag rullade dagen på jättesnabbt & så hade jag hela tiden bästa hanna vid min sida.
nu är det nästan så att jag längtar tills morgondagen.
idag fick jag lära mig att göra fina skinkpaket, haha & det var as kul!
sen fick jag även rensa hela mejerikylen med utgångdatum & fylla på massa saker osv.

när jag kom hem så tog jag på mig springdojjorna & drog två varv i spåret.
så nu är jag helt död även fast jag måste ha slagit rekord i längst tid på varven menmen.
det känns verkligen inte bra att springa längre, jag känner mig helt förlamad i mina ben & får aldrig suget att springa längre. alldeles för lite vilja i en för stor kropp.

nu ska jag snart gå o käka middag & sen får jag se hur den här dagen slutar.
är inte på världens bästa humör så blir nog en hemmakväll.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0