vad vore familjen sundell utan sin carro.

igår så var jag med andrea & hennes familj in till uppsala & fixa lite grejer.
sen gick jag hem till familjen collin & var barnvakt
& på kvällen tog jag en promenad med hanna.

imorse när vi vaknade så tog vi bussen till berkinge jag, hanna, marcus, linus & niclas.
men det var ju inte jättevarmt på dan så blev inte så mycket badande för mig.

vi kom hem igen runt 4 då jag packa upp mina grejer, och sen gjorde jag mat till hela familjen.
när det var klart så tog jag en snabbdusch & sen fram tills nu så har jag fixat massa i köket.
b.la. så har jag gjort en sallad till morgondagen då vi ska på en liten utflykt till åland med massa bra människor.
min andra familj & familjen wisén. kanon!
sen har jag även packat massa.

nu ska jag fixa mitt hår, fixa naglarna & raka benen.
sen ska jag umgås med bästa andrea & hanna!

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0