16 juni

idag har jag gjort massa olika grejer.
det började med att jag solade lite på morgonen & sen gjorde jag lite lunch.

sen åkte jag in till uppsala med mamma & pappa då vi handla lite mat & köpte lite nytt till köket. 
påvägen hem släppte de av mig i rasbo då vi hade match & förlust var det.. 
efter matchen åkte jag med andrea hem. & sen när vi hade duschat osv. 
så gick vi ut o gick lite då vi även kollade på cicci's & tonys nybyggda hus.
och gud i himmlen så vackert det var! 
kom hem för nån timme sen & nu har vi haft lite kvällsfika & ska alldeles strax sova & tagga till roslagscupen som börjar imorgon! :) 

 
min världens & finaste bästavän!

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0