26 juni

igårkväll så åkte jag & tove in till öregrund.
och det var inte fullt så mycke folk där då som på midsommar, men vi träffa iallafall lite folk vi kände.
det blev lite knas lite här o där, men det löste sig.
sen åkte vi hem vid halv 1, & fy så läskigt det var att gå hem alldeles ensam sen!
haha, men vi hade kul iallafall.
tack för allt tovis!

imorse när jag vakna så hade jag jätteont i halsen, perfekt!
då ska jag alltså behöva bli sjuk igen då..
tror den här dagen kommer vara ganska lugn men jag vet inte.
ska träffa andrea lite senare på dagen & vi får väl helt enkelt se vad vi hittar på.
sen kanske jag även följer med o lämnar barnen & springer in en snabbis på gränby & letar upp ett par byxor lite snabbt.

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0