apberget

alla dagar här nere är ganska enformiga,
antingen ligger man vid poolen hela dagen eller så tar man en tuk tuk ner till stranden.
men hittils har vi bara varit vid stranden en dag.

idag har vi legat vid poolen hela dagen eller jag orkar inte så länge så efter 2-3 timmar går jag upp o äter & duschar osv.
idag blev det en hyffsat lång dag vid polen från 10-1 nånting.
sen gick jag in & fixa mat & har precis duschat.
om en timme går våran buss till apberget.
då ska vi & några andra här på stället åka iväg på ap-tittande. haha.
undra hur de här kommer gå, för så som man har hört så är de ganska agresiva & tar saker ifrån en.
men man kan alltid hoppas på de bästa!

sen ska vi åka till nån mysig restaurang & sen blir det nog shopping skulle jag tro.

shoppingbilder kommer sen som sagt!

& om ni vill se lite bilder så finns de på fejjan, sen kommer det fler här ikväll eller imorgon.

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0