de senaste dagarna

de senaste dagarna har varit ganska händelserika.
i tisdags åkte jag & mina tjejer & kampa i östhammar.
där vi även träffade bästa sara & adam.
& hade det superbra!

på onsdagen så åkte vi hem då kusin angelica kom hit o hälsa på & träning på kvällen.
efter träningen kom angelica, marcus & niclas & hämta mig så åkte vi sen till vällen för lite fiske.
men inte en enda fisk kunde jag få.

idag så ställde vi klockan hyffsat tidigt & åkte in till uppsala.
men hittade ingenting bara lite hårfärg & käk på burger king. & duktig som jag var så åt jag bara sallad! :)
nu är vi hemma igen & jag håller verkligen på att ruttna.
först ska jag vänta på att mamma kommer hem så att hon kan färga mitt hår.
sen ska jag nog vara med andrea & så ska jag sola.

jobbigt att leva:

-ingen mottagning på mobilen. (nått nät måste gått av elr nått)
-regn överallt
-iskallt i huset
-flugor som gör en vansinnig
-ont i magen

jaja efter regn kommer solsken.

har lite småpanik över morgondagen också.
vet inte riktigt vad jag ska hitta på. men familjen ska till wisen i öregrund så om jag inte hittar nått bättre så får jag vara där helt enkelt.

nu ska jag göra nått vettigt.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0