hemma på en bra sida av jordklotet!

flygresan hem igår natt gick bra, men jag var otroligt rädd hela resan.
& det kändes jättebra när vi landa!

när vi kom hem till alunda, så började jag med att packa upp lite & färga håret.
sen gick jag ner till fotbollsplanerna för skolan hade fotbollsdag & det var jättekul att träffa alla igen!
sen hade vi lärarna i semin & då var även jag med & spela men tyvärr toska vi på straffar.



sen åkte vi till furuvik ett evenemang som östhammars kommun hade fixat.
& där var det jättekul, fick träffa massa bra männiksor & fick åka massa roliga grejer.
sen var även två kändisar där men de var inte så intressanta!
tack för allt alla som var där & gjorde min dag lyckad!

vi kom hem runt 3 på natten då jag slockna direkt när jag la mig.
idag har vi skolavslutning så nu måste jag gå & äta lite frukost & sen duscha osv.
bussen går 13.15 upp till ekeby så det här kommer bli lite halvstressigt känner jag nu.

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0