midsommar

min midsommar firades ute i öregrund med de absolut bästa människorna!
det började hemma hos familjen wisén där vi käka osv.
sen vid 9 tog jag & andrea en buss in till öregrund-stad.
& där var vi verkligen inte ensamma, träffa massa underbara människor & hade det super bra!
dock är det ju alltid lite bråk när det är sånna här dagar. & massa fylla.
men alla jag var med & känner som var där klara sig undan iallafall!
sen kom mamma & hämta mig, macus, simon & gustav vid 3.
då var det bara att åka hem o sova i deras stuga.
jag kan ju inte säga att jag sov skönt inatt, vi tältade som ni ser, & det var iskallt!
men jag hade det bra iallafall.

imorse vakna jag runt 10 tror jag då jag käka lite frukost.
sen fick jag, marcus, simon & gustav skjuts in till östhammar där vi drog en pizza och sen åkte vi hem till alunda igen, dock en komplicerad väg så det tog 2 timmar att komma hem.




nu har jag precis ätit middag & har jättetråkigt!
kanske ska jag iväg & fiska ikväll med killarna annars ska jag kanske träffa fina tove.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0