sommarlov

det känns helt overkligt att jag aldrig mer kommer behöva gå tillbaka till olandsskolan & att jag ska börja gymnasiet. jag har helt enkelt klarat det! :) & nu ska jag få ha ett jättelångt sommalov! :)

idag vaknade jag runt 11 då jag gick upp & duscha sen har jag hjälpt till lite här hemma med att göra raberberpaj till ikväll då anki, jörgen, vincent & alicia. & fosterbarnen kommer. nu har jag precis gjort de klara & ska snart gå & fixa mig lite för snart kommer anna hit. ikväll blir det första att fira mig lite & sen drar jag till öregrund med massa bra människor.

imorgon ska vi sätta våran båt i sjön & så kommer även vincent & alicia vara här.

skriver mer sen.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0