sveriges nationaldag




igår när vi kom in till stan gick vi till siam en restaurang som vi tidigare under veckan har varit på.
men tyvärr var det inte lika bra som då, mamma fick en dålig fisk & jag fick ingen god kyckling.
så det var inte så bra.
men restauranges höjdpunkt var att min söta lilla pappa snacka med de som jobba där att jag fyller år så jag fick en jättefin blomma. haha :)


efter vi hade ätit färdigt så gick vi & shoppa lite.
och jag hittade massa grejer. bla. en morgonrock i siden, nessesär, några hudlotion, en mascara, några armband, två sharon & ett litet smyckesskrin. det fick jag som presenter. + mina naglar, en ring & lite kläder.
av mina bröder fick jag plånböcker, pengar & tuggummin. haha söta bröder jag har. & sen fick jag även en kjol av anna-lena & lennart.

tack så mycket för allt! :)
jag älskar er!

när vi gick på "stan" så såg vi även några elefanter som vi fick mata. men jag våga inte.

                                                  såhär ser våra fina morgonrockar ut fast min är rosa.

just nu är vädret här nere inge vidare, men jag ska dra på lite cocosolja & fösöka pressa lite nu de sista timmarna. för klockan halv 8 åker vi härifrån & sen går planet 01.10 ifrån bankok sen kommer jag hem! :)
& jag hoppas verkligen flygresan hem går bra för just nu är jag helt livrädd!

skriver mer innan vi åker om jag hinner.

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0