25 mars.

idag så gick skoldagen otroligt fort, men det är bara skönt! efter skolan åkte jag och hanna med 12.50 bussen in till uppsala. där vi gick i ett par timmar och nu kom vi hem för bara en timme sen. jag fick med mig lite behövliga saker hem idag som bla: en jacka, en sjal, jeans, en tröja & tofsar. bild kommer lite senare.

nu ska jag hoppa in i duschen, ikväll blir det en lugn kväll. då jag ska kolla lite på let's dance och så ska jag skriva början av min novell, och läsa ut min pippi bok, så jag kan börja på nästa sen. hoppas alla får en toppen fredag, min är ine världens roligaste. men man kan inte alltid ha roligt, för man måste kunna uppskatta det också! :)

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0