29 mars

det var skönt att åka till träningarna för att träffa lite människor igen, för det var galet längesen nu.
sist jag såg alla var i fredags tror jag och det är lite halv tufft för mig som är så sällskapssjuk. 
men samtidigt orkar jag inte så mycket nu heller.
men jag tror att det börjar bli bättre, fast hostan blir sämre.
pappa tycker att jag ska stanna hemma imorgon med så att jag vilar ut mig ordentligt.
så jag får se hur jag gör. och hur jag mår imorgon bittti.
nu ska jag försöka sova lite, och idag somnar jag med ett gott samvete.
imorgon ska även mitt garn färgas och det känns super skönt! för nu var det jättelänge sen.
sov gott.


live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0