7 mars

den här dagen 7 mars fast 2010 kommer alltid att vara en dag som jag minns.
vi fick ett samtal runt 8-9 på morgonen då det var från sjukhuset & sa att alla farmors organ har slutat fungera. 
den här dagen för ett år sen låg jag och skaka & grät nästan hela dagen, då alla tankar var hos dig min lilla sol.
men nu idag har jag lärt mig att leva med en stor saknad, och istället med en skyddsängel.
men jag kan fortfarande inte förstå att det är sant. fast jag vet att du har det 1000 gånger bättre nu och det är det enda jag kan glädjas åt. du kommer alltid finnas i mitt hjärta!
- jag älskar dig.
och jag har världens finaste skyddsängel!


hur dåligt & jobbigt jag än hade det för ett år sen idag, så hoppas jag att jag får en bra dag idag iallafall!
för idag ska jag följa med på andréa's cup och träffa saknade människor
!
så det kommer nog bli super kul.
skriver mer när jag kommer hem för nu måste jag fixa mig.
hoppas alla får en bra söndag, för det ska jag ha!
puss.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0