8 mars.

hejsanhoppsan! idag har jag varit i skolan hela dagen som gick hur bra som helst.
sen så följde jag med hanna hem då vi tröck i oss alla onyttigheter i världen, närå men en semla iallafall!
haha. sen så gick vi ner till affären och handla lite och sen har vi grejjat lite, och nu sitter jag här helt nyduschad och hanna kolla på nått läskigt sprutprogram och jag vågar inte titta, så därför hamna jag här!
om ett ta ska vi kolla på kalle blomqvist, som jag aldrig i hela mitt liv har sett så nu är jag tvingad till det. mysmys.

ett leende tar bara ett ögonblick.

en glad hanna på fettisdagen.

och ett stort grattis till annie på sin 17 års dag! <3

/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0