allting du ser är inte svart och vitt.

träningen idag gick hyffsat, kände mig ganska seg i kroppen.
och jag har jättesvårt att träna vid middagstid. det är 1000 gånger bättre när det är sent!
men men bara att ta nya tag.

när jag kom hem fixa jag mig lite och sen lästa jag ut min andra bok, och nu har jag precis skrivit färdigt två bokrecensioner as skönt!

men jag har lite dåligt samvete över att det slank ner lite onyttigt nu på kvällen i min kropp. fy skäms!
inge mer sånt nu på många veckor, jag som hade klarat mig så länge utan. men bara att ta nya tag.

nu sitter jag och kollar på bb och ska snart kolla kläder tills imorgon, skönt att ha det klart och så ska jag platta mitt hår.

imorgon är det skola igen som vanligt, och den här veckan kommer det vara en intensiv vecka engelska för oss lite mindre bra om man säger så. och där är jag med. hehe.
efter skolan ska jag iväg och kolla på min balklänning.
skriver mer imorgon.

live for life.

/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0