damp måndag

idag har det inte alls varit bra i skolan.
jag har varit otrolig grinig och inte alls varit på topp.
men nu sista timmen så börja det bli bättre.
vet inte vad det kan vara men det är nått knas med mig.
skulle bara behöva få en paus från allt, ett litet ta iallafall.

nu har jag iallafall kommit hem, och ska snart äta lite så magen blir full.
sen ska jag skriva färdigt mitt författarporträtt.
och senare ska jag och anna ut och jogga.
för att rensa min skalle lite.

ni är viktiga för mig, glöm aldrig det!







live for life.

/ caroline



Kommentarer
Postat av: annie

Du är viktig :)



Fast det där är ju inte den vakraste bilden på mig direkt? :P

2011-03-21 @ 21:53:57
URL: http://annanylunds.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0