från toppen till botten.

min helg har verkligen varit toppen!
kan inte säga vad det är som är så bra i nypan men jag älskar människorna där & mår dunder!
livet leker där nere, men också för att jag är mer fri där.
men jag älskar även er här hemma, glöm aldrig det.
även fast det lät lite knäppt det där.

tåget gick hem 16.22 och jag kom hem med 19.50 bussen till alunda & det är ju inte sån fasligt lång resa iallafall, värt att göra om, vilket jag gjort ett par ggr nu.

när jag kom hem fick jag panik och behövde verkligen ut & gå så jag tog med mig min homie anna och gick.
trotts min jätteonda häl med skavsår eller (skoskav som det heter i nypan), så tog vi oss igenom en runda med massa olika bra diskussioner.
tack för det!

imorgon är det skola igen med nya tag om framtiden.

sen fick jag höra att vi har nationella på onsdag i no, kalas vad kul.

nu ska jag plugga lite glosor.
så jag tackar för mig & ännu mer tackar för en super bra helg med grymma människor!

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0