humöret har vänt!

så nu jag klarat mig igenom en både jobbigt och bra dag.
det började ju som sagt med ett helvete men efter min och annas sväng så har det mesta löst sig.
jag har pluggat nu i 2,15 eller nått galet bra för att vara jag.
så nu kan jag andas igen.

sen vill jag tacka min josefin för allt du gör för mig!
skulle inte klara en dag utan dig <3

nu ska jag plocka ihop böckerna och hälsa på kudden lite.
imorgon följer min pajjas julia med till skolan, super.
och efter det så åker vi till nyköping för att kolla på marcus match, när dom bevisar att dom ska vara kvar i sin serie. och så får jag träffa galet bra människor!
hinner nog inte skriva imorgon så
tack för mig.

live for life

/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0