ingen dag är den andra lik.

nu har jag precis ätit och kommit hem från skolan.
trotts att det var tisdag så funkade skoldagen bra!
förutom att jag hatar en pajjas i min klass bara, efter att ha blivit dränkt i parfym.

imorgon ska vi skriva no nationella eller en del iallafall och det är om jag fatta det rätt bara massa frågor att svara på & fixa en planering för labben. usch!
det behövs tusen lycka till för att det här ska gå vägen.

nu ska jag fixa lite på rummet och sen ska jag till vallentuna för att kolla på marcus match. 
och sen så hoppas jag med hela mitt hjärta att aik vinner idag för då blir det semifinal!


jag älskar aik!

live for life.

/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0