måndag.

idag är det ett helt år sen min farmor lämna våran underbara värld.
tiden går så sjukt snabbt, man nästan väntar själv på att få bli saknad.
för jag saknar dig varje dag, igår idag och imorgon.

idag har jag varit i skolan som vanligt kom hem för dryga kvarten sen.
nu ska jag bara kasta i mig en macka, och sen ska jag vidare till mitt veckoboende.
haha, för er som inte vet så ska jag bo hos hanna hela veckan för hennes föräldrar är borta i spanien den här veckan. mysigt värre!

ikväll ska vi väl kolla hockeyn när aik spelar skiten ut hv!
sen ska vi kolla på nån läskig film.

men jag kommer nog ha hunnit skiva en gång till innan det.

hare bra alla fina människor ute i världen!

& ett stort grattis till stoffe som blir 16 år idag! :D



/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0